ONSDAG!! =D

goood morgon, :)

har ni sovit gott alla sötnosar? det har jag.. riktigt skönt. och, jag somnade tillochmed innan 12 igår kväll. haha. och jag sov i stort sett hela natten..
imorse somnade jag tillochmed om jätte fort efter att första delen av familjen gått hemifrån. då brukar jag ha problem med att somna om. men imorse gjorde jag det på en gång. skööönt!

mamma sitter ute i hallen med sin dator och poppar musik, så vi har party här hemma. :)
vi är glada idag, idag är en bra dag.. det är onsdag! haha.  nyfikna? =D (can't help it)

snart ska jag bege mig mot jobbet.. börjar som sagt 11 idag, men ska bli rätt skönt. ska åka hem så fort jag kan idag, så jag hinner umgås med Mister Mister innan han ska iväg, och innan vi ska iväg.
men det ska jag nog hinna, mamma slutar inte förrän 5.

jag vet inte riktigt var jag ska skriva denna morgon, har inte riktigt något att skriva om än.. men kanske ikväll, då kanske det smäller! haha. så, jag antar att jag slutar ist, :P
så hörs vi i eftermiddag innan vi sticker iväg på äventyr, :) haha. ha en bra dag!!


this is me today!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0