SATURDAY

Goddagens sötnosar, :)

hur var eran fredag nu då? och sov ni gott inatt? :)
det gjorde jag!!
Mister har börjat blivit så gosig om nätterna (såå olikt honom!!) och ska hålla om mig och gosa in sig hela tiden, hela tiden vara så nära som möjligt.. mys!
alltså, han sover oftast med ryggen mot mig och låångt bort. haha. därför jag gör en "big deal" av det..

idag är det alltså lördag.. vad ska ni hitta på?
själv ska jag träffa underbara Matilda idag, :) och Häggis med såklart! sedan ska jag även aggera fotograf idag har jag lovat Mister.. han har börjat ta hand om lagets hemsida, så jag lovade att ta bilder på grabbarna idag under, mellan och efter matchen, :) jaja, jag ställer väl upp då, ;) haha.
länge sedan jag lekte med kameran, så de kan bli najs faktiskt, :) lite små kul. får även en chans att leka med det nya objektivet, :)

ikväll sen vet ja inte alls vad som kommer hända.. är såå sugen på att rocka loss på krogen.. men är så fruktansvärt pank, så det skulle inte vara bra. finns ju ställen man kan komma in på gratis, men då ska man ta sig dit/hem, du vill gärna dricka iaf något.. och dessutom, garderoben! haha.
men, de kommer fler helger för det, :)

men, skriv gärna om ni har någon idé, eller tips på vad jag kan göra.. :) och berätta vad ni ska göra!
så hörs vi sen. ska göra mig i ordning nu, :)


Gammal bild på laget.. förra säsongen, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0