SLEEPING-BEAUTY

hejsan igen sötnosar!

jag lyckades sysselsätta mig så ja inte somnade.. =D
jag fixade disk, städade lite i köket, städade lite på rummet, plockade och fixade en massa. läste lite mer bok, började kolla på filmen Grind, men då kom Mister hem, :)
vi satt och kikade lite på bilar och så, innan klockan blev dags för 2½ men.. haha.
så vi hamnade där. och efter det var det ju såklart Raw. haha.

så, jag hamnade framför tv'n fram tills nu i stort sett.. som jag inte skulle. fast jag var ju inte själv iaf, då hade jag somnat kan jag lova!

nu är klockan snart halv 12.. dags att sova. blev för tok på sent igår kväll då ingen av mig eller Mister kunde somna.. halv 2 tror jag klockan hann bli.. usch! nej, så ikväll blire en tidig (!!) kväll så man kommer upp imorgon. börjar 11 imorn så blir den tidigare delen av veckan. :P (JA, jag vet att det inte är tidigt för ett jobb, men nu är det så det är för mig)..

ska diskutera klart lite på msn med mina kära vänner, sen är det kudden som gäller! ska försöka komma ifrån, ;) haha.
sov gott allesammans. :) hörs imorgon!


kolla, fin va? as gammal. Mister Mister gjorde denna, 05 någon gång, :) SÖTT! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0