WEEKEND

Hejsan hoppsan sötnosar!

hur har eran helg varit? min var kanon!
natten tills idag var låång dock, men jag gör det så gärna!

vi var barn/hundvakt igår.. det gick bra.. liiite gnäll när mamma skulle åka, men det var lugnt. enda problemet var att lillsnuttan är i en period som består av marddrömmar.. så hon vaknade flera ggr under natten och var lite ledsen. men det gick bra.
men till slut så vaknade hon helt panikslagen och kunde inte sluta gråta.. så då fick hon komma och sova med mig. hon höll så hårt i min hand tills hon somnade. så söt. jobbigt att se henne så rädd.. men, efter hon somnat då så gick det bra.. relativt iaf. men det värsta var över.

så när vi kom hem idag, tvär slockande jag i sängen. helt slut. sedan väcktes man utav en slickande valp i ansiktet. haha. sötnosen..
då kom Eve, Adde och Salmi över på fika och bus med lill skruttan, :)
(HON HAR FORTF INGET NAMN ÄN!!!! Jag röstar för Roxie!!)

sen nu på kvällen har jag bara legat och degat. tagit det hur lugnt som helst. orkar ingenting..
ska sova tidigt. blir nog en film först.. "the proposial" (stavning?)

imorgon är det en speciell dag, som ska spenderas speciellt.. (efter jobbet ofc)
men de får ni höra mer om imorgon, :)


jag håller på att planerar en massa för en tid framöver nu, :P får inte spec mkt hjälp eller respons just för tillfället, men ja hoppas allt går som planerat, så kommer ja bli super nöjd. för om det går som jag vill, så kommer jag göra någon jag älskar, fruktansvärt lycklig. en hel vecka full med nöjen! :)
spännande va? ni får se framöver vad jag menar, :) hihi.

nej, hoppa in i duschen en sväng innan filmen, :)
ha en bra första advent också!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

stavning: the proposal

2009-11-29 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0