en helvetisk vecka

en av de absolut värsta veckorna i mitt liv, om inte den värsta!!
inte ett enda spår efter Bissa, inte ett enda.. usch, jag hatar detta..

iaf, updaterar nu, för de blir inte så mkt..
imorgon åker jag uppöver. till pappa..

Eve, min underbare vän, har erbjudit sig att köra mig när som helst i veckan om ja hade velat, men nu ska hon upp med 2 till, så tänkte jag kunde åka med då..
dock har jag inga pengar, men Eve vill hjälpa mig, snäll vän som hon är..

så, imorogn åker vi uppåt, dom lämnar mig i Brunflo där Jenny hämtar mig. så åker vi till Borgvattnet, till pappa.
på lördag blire nog spendera tid med jaktlaget med pappsen, (kanske Jenny följer med sin pappa?) ska fråga henne om det nu!
sedan ska vi samlas, typ släkten, på det stället som dom hittade Stefans bil. ska bli... vad säger man... kul?-näh intressant?-njaah späänande?-inte alls.. ja vet inte. skönt?-ah kanske.

så, kanske blir ett mms-inlägg imorogn, och kanske något om jag sitter vid en dator där uppe, annars hör jag av mig när ja kommer hem, vilket troligen blir på söndag..

ha en bra helg ni andra!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0