SOME-THINKING

tjohopp!

hur är det med er alla där ute? själv är det bra..
men , ja började nyss fundera.
vi körde just Elisabeth, Jabben och Joel till Arlanda och mot Thailand.. och jag undrar, varför följde jag inte med? hur dum kan man vara att inte följa med 3 veckor till Thailand? gaah!

jaja, uchs, inte mer den tanken nu.. bara släppa det och återgå till tråkiga höst-sverige..

idag jobbade jag till 2.. lite kort tid, men alltid något, spec med tanke på att onsdagar egentligen är min lediga dag.. haha. blir Panini imorgon med. tydligen behövde dom någon som kunde kassan, så då skulle jag dit ist för Camilla.. jaja, =P

vad ska man hitta på ikväll då? blir nog ligga i sängen med Sex and the City boxen skulle ja tro.. är helt ensam hemma ikväll, verkar inte vara någon som vill komma hem.. haha.
så, får krypa ner under täcket i ensamhet eller nått, ^^ haha.

nej, nu ska ja fixa lite käk, något gott att dricka, sen får vi se. :)
hörs sen, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0