ANOTHER-SICK-DAY

godermorgon!
Ja, jag vaknade nyss. men har sovit hela morgonen eftersom jag itne gjorde det inatt.
har haft sådan slem-hosta hela natten, och hostan av förkylningen gör min astma bara värre. så ligger och hostar ikapp med att försöka andas.. suck.
men, har iaf pratat med mamma nu, så ska ner på apoteket och införskaffa mig en ny medecin. YES!

hur var eran natt?
inte lika vaken och jobbig som min hoppas jag.

Andreas är inte hemma än... i vanliga fall borde han vara det (lyckosten)
men idag var tydligen en skit dag på morgonen iaf, så han vart lite sen på första montaget.
stckarn!
men han kan behöva jobba lite senare om dagarna han med..
jag menar, ett heltidsjobb men vara hemma igen vid 12.. (?!?!?!) jaja.

ikväll händer det något spännande. kan inte berätta än..
eller, kan kan jag väl, men jag vill inte.
det kommer ni få veta när allt är klart. :) (och om det går som man vill)

nu ska jag kika en film, ligga och koncentrera mig på att andas lugnt.
ha en bra dag , så hörs vi sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0