BROKEN-DAY

hej hopp, :)

det blev inge mer bloggande för mig idag..
efter jobbet blev vi sittandes kvar på uteserveringen på resturangen, (jobb-gänget) och satt i solen och pratade. hamnade på Åhlens med Eve. sedan hem, äta, åka till Eve.
skulle blogga från mobilen, visa er min outfit och vad jag och Eve gjorde, men mobilen dog.
nu kom jag hem och laddade den. bajs!

jag och Eve hade en super mysig kväll..
satt på hennes balkong med min fundue (stavning?) makapär, och doppade maschmallows i smält choklad! mums var det kan jag lova er! =)

nu är jag hemma. ligger i sängen, väntar på att Andreas ska komma hem från träningen, :)
mysa lite kanske, :)

imorgon är jag ledig! då ska jag vila ut.
har såå ont i mina ryggmuskler, så uscha! så, en vilodag passar mig perfekt!

nu ska ja kika runt lite, :) hörs sen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0