DET-FINNS-INGEN-SOM-HAN

det finns ingen som du. ♥

Jag har aldrig kännt mig så lycklig, som jag är nu för tiden.
jag har aldrig kännt mig så lycklig som du gör mig.
du får mig att känna mig speciell.
du får mig att må bra.
du får mig att le.
du får mig att känna att jag betyder något.
du gör mig varm inombords.
jag är bäst ihop med dig.

jag menar det. den tiden jag haft tillsammans med dig, är något väldigt speciellt.
allt du har lärt mig, allt vi har gått igenom tillsammans.. det finns ingen som du!
du gör mig lycklig. vi tillsammans gör mig lycklig.
att vara din, betyder mycket. att ha dig som min, känns helt sjukt.

jag är så glad att jag har dig älskling. och vi har en lång tid framför oss.
jag älskar dig, mest av allt!
jag kommer alltid att vara din!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0