GIMME-GIMME-MORE

Hejsan igen, :)

jag vill ha pengar! usch, vad jag vill ha pengar.
jag vill shoppa! som en tok!!!! vill shoppa en massa!
är såå sugen på att gå runt på stan. handla en massa snyggt.
höst kläder. SKOR. väskor. allt! jag vill, jag vill, jag vill!!!

imorgon blire en tripp på stan med Eve efter jobb..
men jag är pank. blir nog inte ens en fika för mig., kan titta på när hon fikar.
jag vill också. shoppa, fika, mysa. leva!
längtar tills första lönen kommer, även om det inte är mycket..
men jag kan iaf göra något. jag behöver inte leva på ngn annan...
gaaah!



iaf, nu ska jag sova!
ha en bra natt. sov i tid nu :)
vi hörs imorgon bitti innan jobbet. :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men du fick fika av mig, så du behövde inte titta på! :D

2009-09-12 @ 16:08:48
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0