HAPPY-DAY

Hejsan gott folk, :)

idag blev det ingen vidare uppdatering. var en kort morgon för mig..
vaknade, försov mig en aning. mamma körde mig till tåget. det var försenat.
kom in till jobbet. as mycket folk idag. men ändå en ritkigt bra dag.
en rolig dag :)
vid 2 tiden (?typ?) så kom Adde och Emelie (lillasyster) in och åt hos oss.
fikade och var sällskap till mig och Camilla medans vi gjorde klart för kvällen.

sen åkte vi hem, :)
har sällskap hemma av släkt från Jämtland. så det blev matlagning för fullt när vi kom hem. så, vi grillade, skar sallad, friterade strips och en massa fix, :) så nu har vi ätit! haha.

nu är jag här, och kan uppdatera mig.
men ändå, förlåt.. :)

om ca en halvtimme ska vi åka igen.
jag och Adde ska åka och kolla på lägenhet. =)
det är de ja har velat berätta, men inte kunnat. eftersom vi velat berätta för våra alla föräldrar först. :) men nu vet dom, och nu vet ni :) så, ikväll blir det visning. en 2a i Väsby. :)
sedan ska vi bowla med Jack och Denice. :) blir nog skoj!

så, hör av mig via mms under kvällen tror ja, :)
ha en bra fredag kväll!

Den här bilden gör mig glad. ÄLSKAR denna reklam film, :) den ger mig ett leende på läpparna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0