HARD-DAY

Hejsan gott folk, :)

förlåt, det blev inga mms idag, och ingen uppdatering.
har inte haft ork. mitt huvud sprängs snart tror jag.
förkylningen och snuvan har gjort mitt huvud helt tomt tror jag.
det dunkar som aldrig förr..

det börjar släppa nu iaf. skönt de!
hur var er dag?

Jag har precis kollat på Idol typ. sedan myste jag lite med Andreas.
innan de så lagade jag middag åt honom och lillasyster.
fick bli så enkelt som korvstroganoff, men han nämnde tidigare idag att han var sugen.
så, Adde somnade på soffan och syster var uppe, så jag lagade mat. :)

det känns som klockan är jäääätte mycket. men det är den ju inte.
vad ska jag göra nu då? går ingen bra film heller.
eller ja en, men den har redan börjat. palla missa början. njae!

imorgon blir det jobb igen. hoppas morgondagen blir som det var idag.
helt underbart skön dag idag...
perfekt lagom mängd med människor. tillräckligt mycket att göra.
inte för mycket, inte för lite.
perfekt för att hålla mig sysselsatt men fortf kunna andas. :) haha

nej, ska kika lite på kläder nu. :)
hörs sen!

hihi, gammal bild. väcker minnen. hemma hos Dennis. bandet (bleeding in angels arms, som på den tiden Adde var med i. bandet existerar inte mer) hade repa i ett väldigt litet rum. grabbarna tänkte juh på mig, så dom satte på mig sååå söta kåpor x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0