LOOOONG-DAY

Hejsan babes, :)
idag var det en sjuuukt jobbig dag!

började jobba halv 12, och redan när ja kom var det fullt ös. sen höll det i hela dagen, och stressade aldrig ner. helt crazy. jobbade till 3 då jag gick av. åkte hem på en gång. eller ja, gick in på Hemköp på Adde ringde och bad om en chipspåse.. haha. söt <3

vi lagade mat och åt tillsammans med syster. sedan nu så sitter jag här.
det har varit en sjukt lång dag, och enligt mig skulle klockan lika gärna kunna vara 11 på kvällen ist för 7. men uscha. det blir en tidig kväll.

Adde ska iväg och träna (haha, no shit?) så det blir nog filmmys för min del. med mig själv, :D

SJUKT sugen på utgång i helgen btw.. händer det något roligt?
Fia ville ha med mig till Gävle, men det känns låångt. får se. vore sjukt kul iaf!

Igår fyllde pappa som sagt år. :) så idag slängde jag iväg ett mail med en massa bilder på mig, syster och Adde. så han får en lite uppdatering. typ från studenten, syrrans bal och power meet. hoppas han blev glad, :)

nu ska ja kika runt lite innan ja hamnar framför datorn igen. :) mysa med Adde kanske?
aja, hörs sen iaf. :)

Saknar denna dag. helt lovely!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0