MY-EXTRA-DAY

Goodmorgon världen, :)
har ni alla sovit gott?
jag har sovit gudomligt!!
en av de få nätter som Adde faktiskt var gullig i sömnen. haha.
nej då, ^^

idag är jag ledig. grymt skönt att få sova ut. min kropp behövde nog det kan jag tro.
Adde kommer nog hem snart, han sa ngt igår som vi skulle göra igår..
minns inte riktigt vad det var, men ah =P
håller på att ska ladda upp bilder från helgen med, :) så ska ni få se. promise!
blir nog kaanske ngn film nu innan han kommer hem, :) känns, avslappnat. haha.

hur ska ni snarta veckan? :)
vi hörs sen, så får ni bilder då med.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan väl kanske starta veckan med att ringa dig någonting ;)<3

2009-09-29 @ 00:35:45
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0