MYS

hejsan, :)

jag är hemma från Eve, :) vi hade det suuper mysigt.
satt på balkongen med en varsin chai-te. pratade och myste! love it!

jag behövde det verkligen. prata av mig, få stöd och tips.
men jag mår bra nu. :) och mycket tack vare hennes hjälp ikväll!

Andreas plockade upp mig hos henne efter sin träning.
vi satt i soffan på rummet och myste, kollade på sjuka fotbollskador xD hahaa.
sedan gick vi till mamma och Janne i vardagsrummet och kollade på
Roast på Berns!
ÄLSKAR programmet. hahaha. sjukt kul!

nu ska ja snart sova. sitter på mamma och Jannes dator. orkade inte starta min bara för att blogga. inte ikväll. kände ingen ork. har ju dessutom bilder här att bjuda på med, :) hihi. gamla sådanna x)

så, ha en bra kväll babes. sov tidigt, och sov gott!
hörs imorn med en outfit innan jobbet. :)

Gammal bild på mig och Eve,, :)


Adde, Adde och Eve. :) Dalarna, 2008


Det får räcka för idag. kommer fler en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0