OH-THANK-YOU

Tack för att ni gav respons, =P
gjorde 3 olika headers inför bytet, dom 2 andra var med "jag" bara.
den här speglar mer mitt liv, med vänner och pojkvän.
så, för stunden blir det denna. får se hur länge det håller xD hahaha.

jag forts kika på Tusenbröder.
måste nog göra Janina besviken, men fastnar inte alls för den.
vet inte vrf, men den lyckas inte ta sig in riktigt.
*förlåt janina*
men se det positivt, nu får du tillbaka boxen fortare. =)

Andreas kom hem med en liten chokladkaka till mig.
åh, tack gubben min. det behövdes.
usch, säg inte att jag blir sjuk nu. det skulle inte funka.,
jag måste vara frisk, ta mig till jobbet om dagarna.

men men, nu ska jag sova och ta ut min sömn. behöver vila ut kroppen så kanske sjukdomen inte slår ut helt. man kan ju alltid hoppas eller hur? hahaha.
imorgon ska jag göra ett nytt försök att träffa Ronja. :)
men imorgon vet jag att hon jobbar så det borde funka xD hahaha.

iaf, ha en bra natt. sov gott och dröm sött. :)
vi hörs imorgon innan jobbet, ;)

jag gillar bilden. den är gammal , men älskar den. SAKNAR HÅRET!!


Kommentarer
Postat av: janina

men herregudars, du är den ENDA jag hört talas om som INTE fastnar..jag blev nästan lite tårögd för ett ögonblick.



men som du skrev, då får jag tillbaka den snart!!!

kom förbi när adde tränar eller något, så kan vi slå fyra flugor i en smäll. (ses, få tillbaka boken, sitta på balkongen och prata.. och boxen)

2009-09-08 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0