ORANGE / ROSA / BLONT

det är väl oftast 3 färger som INTE passar bra ihop, eller?
vill ni veta?
dom har ja i mitt hår nu.. GALET!!
det blev en missfärgning pga en gammal färg, (köpt på Åhlens!!)
men, slutresultata blev faktiskt as najs. jag var sååå skeptisk först.
men, det blev kanon, =D

förlåt att det aldrig blev något igår..
men hamnade ju då hos Fia, fixade håret..
umgicks med tjejorna. super mys.
satt på balkongen med chips, vitlöksbröd, dipp och saft, :)
det var riktigt mysigt.
helt plötsligt var klockan 9, och jag kände att det var dags att åka hem.
somnade direkt!
men, idag kommer bilderna. håller på att fixar de nu, :D
ska bara laga mat och äta, så kommer jag tillbaka , :)

vad har ni gjort idag??



Åh, saknar mitt långa hår, :/

 

Btw, Jenny, mitten av veckan nu. vad hände med samtalet???




Kommentarer
Postat av: Jennifer

ooj! :p GLÖMDE! haha..

Nej men jag ska försöka att komma ihåg dig imorgon eller på fredag..I promise! Skicka ett mess och påminn mig :)<3

2009-09-30 @ 21:50:48
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0