PARTEY

Godmorgon sötnosar!

hur var eran fredag kväll? min var GREAT!
helt underbar.

vi hade en mys-fest hos oss. som bestog av underbara vänner, gott dricka (vin & öl), chips och saltapinnar, infravärmen på för fullt, och mycket roliga samtalsämnen. det var en helt underbar kväll.
verkligen vad jag behövde!

jag har inte skrattat så mycket på länge. vi hade det super trevligt!
eller ja, jag hoppas iaf att alla hade det, det verkade så :) som om alla var nöjda.

ikväll vet ja inte riktigt vad som händer..
blir kanske ett snabbjobb på typ 30-20 minuter på KC, men sen efter det har ja ingen aning om vad ja ska hitta på. eller vi. men om ja ska dit, så kanske jag ska försöka prata med Adde om att hitta på ngt med Jack, eller Häggis eller ngn vän där bortöver. :) skoj det vore!

nej, nu ska jag kika runt lite, vakna till, ta en dusch, fixa till mig själv.. STÄDA. hahaha.
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0