SICK-AND-TIRED

hejsan sötnosar.

blev inget inlägg imorse, förlåt. hann itne, stressade mig själv..
åkte till jobbet och tillbaka igen, värt det? haha. fy faan.

nu ligger jag iaf i sängen, hemma igen. känns skönt.
nu är jag ju ledig imorgon med, så ska passa på att kurera mig ordentligt.
så är jag tillbaka på torsdag i topp form, :) (man kan ju hoppas, haha)

jag är på topp humör idag, fast jag inte mår toppen. men jag är glad.
det finns någon som gör mig så lycklig om dagarna, att jag inte kan låta bli att gå runt och le som en tok. gå runt och känna lycka och välbehag. :) hihi.

jag ska slå på en film, ta det lugnt. dricka min proviva dryck och mysa.
Andreas borde komma hem snart, :) mys!

ha en bra dag , så hörs vi sen. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0