TIRED

Hejsan hoppsan lillebror!

har ni alla haft en bra söndag? jag har haft den KANON!
dock ingen bra start på dagen. vaknade utav att Adde väcker mig,
"klockan är 8 älskling, dags att gå upp" ... suck!
dags för match.. borta. men, borta innebär ofta Allianshallen i Uppsala.
så, det var najs!

fick sällskap av Matilda. mys!
matchen gick inge bra. 8-2 till hemma laget. uscha! ingen bra start..
men, sedan så började den bra dagen!!

jag, Adde, Häggis och Matilda drog till IKEA. jag och Adde skulle ju dit, och dom andra hängde på. blev en ritkg shopping runda. alla bidrog vi med något.. (grababrna mest till bus och lek, haha) men, det fick bra resultat.
vi hittade allt vi behövde, och allt vi skulle ha. vi tog en lunch på IKEA med, utsökt som vanligt.
och sprang omkring som små barn.
det var sjukt kul, och vi hade en otroligt bra dag!

när vi kom hem gick Adde ut i garaget. jag tvär slocknade i sängen. haha.
vaknade av att Adde försökte väcka mig, för middagen var tydligen klar. hahaa.
shit, va ja va trött..
nu är vi ute och pillar lite i garaget båda 2. tog en kaffe paus nu bara. :)


gårkvällen var heeeelt insane. eller ja, egentligen inte. men helt sjukt trevlig!
allting på Oktoberfest var najs. stämningen, musiken, folket, ÖLEN!! ojoj.
kom hem någon gång runt 3 inatt. därför uppstigningen vid 8 inte var någon höjdare.
men, vad gör man inte för grabbarna och laget. :) haha.

nu, ska ja forts mysa med Adde innan vår paus är slut.
men, vi hörs sen. :) det kommer bilder med, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0