TUSEN-GÅNGER-FÖRLÅT

Hejsan alla sötnosar.

nu är jag tillbaka. en lång vecka utan mig? ;)
nej då, skoja bara :)

anledningen till mitt lilla "försvinnande" tänker jag inte gå in på.
det var en tuff, lång och hård vecka helt enkelt, allt ni behöver veta..

idag är det söndag, har varit en blandad helg.. =)

Fredagen startade helgen med utgång.
Jag och Kajsa drog oss till märsta och det nyöppnade KC.
de 100 första fick VIP för hela året.
blir detta vårt nya hang-around?? hmm. går att fundera på.
Vi hade iaf AS kul. träffade en massa folk man känner, får alla möjliga håll.
riktigt trevligt.
min kära pojkvän kom och hämtade oss när det började urarta =) Tack igen babe!

Lördagen var lugn..
jag och Andreas åkte till enköping och hans pappa m,familj.
vi var barnvakt till 8åriga lillebror och 2 årigalillasyster.
dessutom höll vi ett öga på lilla Texas. :)

och idag, jaa. vad har vi gjort.
var ju självklart kvar i enköping tills dom kom hem igen.
åkte hem, städade rummet, damsög, plockade, ALLT!
gjorde middag till familjen. riktigt god pasta gratäng
sen åkte vi till Eve & Adde. kollade på film (Collage) as skoj =)

Nu sitter vi här.
vi har även gjort en del planer för "framtiden" haha.
kan tyvärr (eller vill inte) säga något än.
väntar tills allt är klart innan vi säger ngt . =) hihi.
it will be najs!

nu ska jag sova, ska jobba imorn.
men börjar tidigt så får gå av först iaf.
ska kika förbi Cubus, hälsa på Ronja.
slutar hon runt där ngn gång, kanske vi tar en fika? vi får se. :)

hörs iaf imorgon bitti. :)
ja, jag lovar. nu ska bloggandet tas upp igen. :)

ha en bra kväll! sov gott. :)

Grattis också till Häggis som fyllde 20 i fredags. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0