2012?

Godmorgon kära vänner.

ledsen att ja inte hört av mig, var sängliggandes med feber igår. packade inte upp datorn, orkade helt enkelt inte.. och eftersom det tydligen inte funkar att mms in inlägg så fick det vara..
sorry iaf..

nu är jag tillbaka på jobbet. fortf hängig och egentligen inte alls frisk, men, ingen feber iaf och det gör ju att man iaf orkar åka och jobba, vilket är huvudsaken..


har funderat lite på en grej (och ja, blivit rätt nojjig tillsammans med mina vänner..) vi kikade nämligen på 2012 häromdagen.. och nu börjar man reflektera över verkligeheten..
allt började 2010... vilket år är det nu? ju 2010
jordbävningar, sprickor på jordytan, vulkanutbrott... vad händer i världen nu? jo allt det där

man har väl egentligen inte reflekterat så mycket över jordskakningarna och sprickorna mer än hur hemskt det är att det händer och hur synd det är om de delar av världen som drabbats.. förräns nu..
när vulkanen på island får ett utbrott och sprutar ut så mycket rök att det skadar Sverige, då börjar man tänka.. varför händer allt detta nu? är världen på väg att gå under?

ja, som sagt.. lite nojjig blir man. ganska mycket när man hetsar upp varandra med. jag och Eve ska bygga en ark, någon som är på eller? haha.

nej men, skämt åsido, det är lite läskigt med det som händer nu..
och som Fia hade fått höra.. eftersom det smälter så mycket is från glaciärerna nu på Island, så kan det få golfströmmen att ändras. vilket kan innebära att nästa vinter blir den värsta för skandinavium, någonsin!
den värsta vintern i Sverige NÅGONSIN!!! usch så hemskt det låter..

men, nog pratat om det, man kan väl inte mer än vänta på vad som kommer att hända.. vi märker väl om 2 år när regeringen börjar få panik. haha.
nej, jag lever live tän så länge. det ska man väl göra.. tänk om världen går under och vi inte hunnit göra saker vi älskar? som att umgås med vänner, familj, sin älskade. göra saker man vill göra men inte har tid med.. ja, sånt ska man kanske änga sig åt? för man vet ju aldrig när sverige går i två delar och börjar sjunka ner i marken. haha.

Nu ska jag roa runt mig på internet så hörs vi sen, :) bjuder på lite pics så länge. :)


jag och Fia tog en mysig fika på stan i måndags

sötnos

mums säger jag.. Focaccia med mozzarella och parmaskinka, =P

haha, otroligt snyggt ;)

sen åkte vi upp till boländerna och inhandlade en födelsedags present till Fias pojkvän. tyckte hon var lite söt där hon gick omkring mitt i vägen och nästan skrek "men va faan, jag har en stor tung påse och klackskor, folk borde acceptera att jag går mitt i vägen" hhahaha



slänger också in en bild på mamma och Nellie från kvällen. sötnosar <3

talk to you later, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0