ÄLSKADE-UNDERBARA

Heeeeej älskade blogg, älskade dator, älskade internet, älskade säng... ja ALLT här hemma. :)

jag är helt slut. 8 timmars bilresa idag. måste säga att min fina pojkvän var stark som körde HELA vägen..
det är såå skönt att vara hemma, men lite tråkigt.
har haft en så underbar vecka. med en MASSA människor, nära vänner, trevliga stunder och en massa skoter. allt har varit perfekt!!

jag tänker inte skriva så mycket ikväll, ska gå och sova nu! visar er en "JÄTTE" charmig bild från första dagen, långfredagen, på Grovika. as najs. haha.
(har dessutom inte fått alla bilder än, så ger er en större summering imorn eller måndag :)


älska påsken 2010 säger jag bara... älska


Hoppas iallafall ni alla haft en bra vecka. :) har saknt alla underbaringar här nere såå mycket <3


Kommentarer
Postat av: pauline

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD ATT DU ÄR HEMMMMMMA<3<3<3<3

2010-04-11 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0