HOUSTON---WE-HAVE-A-PROBLEM

Heejsan kära blogg, :)

nu är jag hemkommen från Svärfar m, fam och är helt salig... dom har köpt en papillon valp. jag är kär.. det finns fanimej ingenting sötare än det.
jag visste att han skulle vara liten,
jag visste att han skulle vara söt,
jag visste att han skulle charma mig.
Men jag visste inte att han skulle bara så liten, så söt och så charmig.. jag älskar honom.

Houston är hans namn.. och problemet är... jag vill ha honom???

ska snart bege oss mot Eve och Adde i deras nya hus, :)
men visar lite bilder på det lilla livet. några bra, några suddiga.. men men, njut!!!






det får räcka för tillfället. ni får mer sen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0