LIVET-ÄR-EN-FEST

Tjohoo ute i världen!!

ledsen för en helkass helg, jag har haft för mycket för mig..

i fredags var vi ut i Uppsala och levde livet, vi tjejer. omg säger jag bara. det har inte varit så vilt, så galet, på HUR länge som helst. vi var verkligen crazy!! vi gick all in och körde järnet.

det började med förfest hos Pauline. det var skit trevligt. massa dricka, ölspel och massa skoj. vi hade super kul. tog taxi ner till Kalas vid 00 tiden. röjde järnet där inne. verklgien röjde ALLT vi kunde, tills vi lessnade. hahaha.
drock då vidare till VIP där vi levde livet ännu mer. dansade och drack som aldrig förr.
det slog sig ner några grabbar och bjöd på helrör och satt och skämtade som fan och var as roliga :P
nej, fy fan vilken jävla kväll..

den slutade på donken för mig och Eve innan hennes mamma kom och hämtade oss. haha. ah shit. ja kan ju säga som så, det blev ingen marknad för oss kl 7 dagen efter iaf. hahahhaa.

sedan hamnade jag ute i enköping utan dator. men det var super skönt.
dock verkar det vara nå fel med mmsbloggandet??? det funkar iallafall inte för mig. får bara tillbaka ett sms typ "error-error. blogg.se can not reseve you're picture" bläääää- hahaha.

här får ni lite smakprov på fredagen.
bilder är tagna från Linns blogg, Kalas.nu och vipresturang.se


hela gänget hemma hos Pauline ♥

inne på Kalas

oh my, säger jag bara. vad fan hände.... (får väl bjuda på den)

Sandra, Linn och Pauline @ Kalas ♥

Inne på Kalas x)

Igen.... hahaa

Uppe på högtalarna. HAHAHA

Ute  i rökrutan. Linn, Pauline, Jag, Eve, Sandra och Jossan


Jag, Eve, Pauline och Sandra @ Kalas

Sandra, Eve, Linn och Pauline @ VIP

Jossan, jag, Sandra, Eve, Linn och Pauline @ VIP ♥
Arn't we famous? ;)


Jag, Sandra, Eve och Jossan @ VIP


hahaha, denna bild får avsluta inlägget.. ser jag taggad ut eller? =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0