LUNCH-TIME

Oooh, det funkar att mmsa igen, såg att dom hade ändrat hela den grejen, så fixade och trixade så nu funkar det. :) shit vad duktig jag är :) hahaha!

Ullis är här hos mig idag, det är typ dags för lunch nu. men hon kilade över till fågelsången och handlade lite.. det skulle vi egentligen gjort tillsammans, men lärarna dröjde kvar från lektionen innan så ja hann inte följa med. tråkigt. men men, hon är snäll som går och handlar åt mig, :)

jag har egentligen ingen ork till att jobba idag.. det är något fel på min axel. den smärtar som fan.. det går upp i huvudet och ner i hela armen. känner mig förlamad i mellanåt. ja kan inte röra armen.. usch.
det blev inte mycket sömn inatt.. blä.

nu kom Ullis med en härlig baguett till mig till min Chili Con Carne :) hahaha.

hörs sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0