MY-PHONE-S*C*S-RIGHT-NOW

Heej.,

i övrigt brukar ja vara rätt nöjd med min mobil, många som haft den har inte varit det. men ja är faktiskt det, jag gillar den. MEN INTE JUST NU!!!
mitt mobil-dator program dampar sönder och det står bara "går ej att ansluta innan du stänger ner alla aktiva program"...
tror ni att det är några program på telefonen igång?!?!?!?! nej... ååååh!

så, blir inga outfit bilder än om ja inte får igång det.. har försökt 5 ggr nu, ska testa lite till. annars ger jag upp och testar hemma sen. haha.
jag kollar på 90210, men har lite ångest, 1 avsnitt kvar nu sen kommer inte nästa förräns om 2 dagar och det är SÅÅ spännande nu. jag älskar denna show. haha. (hur många ggr har ni hört det?)

jaja, jag ska iaf titta, passa på medans ungarna är på lektion :P hahaha.
hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0