NEW-HAIR-COLOUR-COMING-UP

Tjoolahopp!! :)

just nu sitter jag i vardagsrummet med Hockeyn i bakrunden.. spännande det här, trkigt dock att det är tredje perioden och inte ett mål har gjorts.. hm.

sitter mest och väntar på att mamma ska komma hem.. hon ska hjälpa mig färga håret, :) Eve skulle ju göra det, men hon somnade den jäveln, :P haha. så mamma ska hjälpa mig :)
det ska bli spännande att se hur det blir, kanske måste slänga i en ny färg imorn.. får se helt enkelt :P

jag har inte orkat packa upp och starta min dator, eftersom jag mysit med Adde hela eftermiddagen/kvällen. kände att jag behövde det mer :)
vi har idag fått veta lite positiva saker om flytten, men tänker inte ta det nu ifall att det inte blir av, men håll tummarna iaf ;) hihi.

nu kommer mamma vilken minut som helst, så ja ska förbereda mig :)
hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0