OJSAN

Hejsan hejsan!!

sorry för att ja inte updaterade mer igår.. var verkligen på så dåligt humör igår. uscha..
MEN, idag är jag på så super bra humör :) solen skiner och det är klarblå himmel. jag är så taggad för ikväll och i eftermiddag så jag är super glad!!

jag sitter på jobbet nu, har en ganska lugn dag idag,. men en lite längre.. sista passet idag slutar 4, så ja ska bara vänta på att dom blir klara så ja kan gå..
Eve kommer till mitt jobb och byter om, lämnar bilen och sen så ska vi gå en sväng på stan. kika lite på kläder och så, kanske ta en fika..

sen åker vi hem. duschar och så,
in mot Pauline för förfest hos henne. sedan ut och festa och dansa hela natten!!!
åh, jag är så TAGGAD!!! ;) haha. love it.
länge sedan vi körde en utekväll bara tjejer. tjohooo!

nu ska ja kika lite bloggar och så!! hörs sen babes, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0