SOME-BIG-THINGS-COMING-UP

Godmorgon allesammans.
visst är det en helkass dag idag? usch..

när klockan ringde imorse ville jag bara ligga kvar och kramas med min fina pojkvän, men vi båda var ju tvungen att gå upp.. (även om han låg kvar längre eftersom jag 'måste ju ändå sminka mig') haha.
det var verkligen SVINkallt ute också, och jag har ingen bra jacka.. antingen en seglarjacka, en skinnjacka, trenchcoat eller vinterjackan..
men fick låna en stor tjocktröja av Adde som värmde mig rejält faktiskt :)

snart kommer det nog börja trilla in ungar här. sedan håller det på hela dagen.. Onsdagar så är det ingen break, lektion efter lektion efter lektion. men det är kul, alltid folk här då juh :) haha.

jag vart lite deprimerad imorse. vädret, kylan, tröttheten.. ja allt gjorde mig nedstämd. men sen så insåg jag alla bra saker som händer inom en väldigt snar framtid, det gjorde mig glad.!!

Idag ska förmodligen jag och Adde åka och titta på tapeter till sovrummet. (hoppas Eve kan följa med så hon kan beställa dom) sedan så ska vi isf på IKEA också och titta på säng och lite andra grejer :)

sedan hoppas jag veckan kommer gå fort..

fredag blir det utgång i Uppsala för hela slanten. Älskade Pauline har ju fyllt 20 så vi ska ut och fira!!
lördag så åker jag nog till Enköping för att umgås med min "andra familj" och sedan gå på Rockabilly kväll på kvällen! as najs.

sedan på tisdag så kommer min älsklings Jenny ner. åh, saknar henne så mycket fast vi umgicks en massa i påsk. min ängel här i världen som jag helt enkelt behöver en större dos av i livet.

sen på fredagen så är det VALBORG!!! och det här året ska vi fira det som aldrig förr.. med stadsparken på dagen (förhoppningsvis om inte regnet stoppar oss...) och eftermiddagsfika med familjen hemma (vanligtvis äter vi alltid middag tillsammans för att min mormor dog på valborg, 5 år sedan i år.. men i år ska vi bort och mamma jobbar) sedan beger vi oss ut till Eve och Adde i huset. Grillar, spelar spel, leker lekar, dricker gott och har det allmänt bra bara. såklart så övernattar vi där, :)

sedan på lördagen får vi nycklarna till lägenheten. :) flyttar nog in på söndagen med risk för en väldigt seg dag på lördagen (dagen efter liksom...haha)

Ååååååh, jag är så lycklig. detta gjorde verkligen min dag. har så mycket roligt att se fram emot så ja kan inte vara deppig. (visst, vädret suger och jag vill bara ligga hemma i sängen med Adde) men, det är så mycket bra som händer i mitt liv nu, så ja kan inte sluta le. :)


ja ska glida runt lite nu ute i cyber rymden, men vi hörs sen gullungar :)
ha en bra start på dagen!!


Jag älskar dig, ♥



Kommentarer
Postat av: Jennifer

ska ha möte nu från morgonen så jag får veta då hur det blir. Ska försöka protestera!

Nu förstår du kanske va de handlade om igår när jag inte ville prata.



<3

2010-04-21 @ 09:30:03
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0