THE-HAPPIEST-GIRL

Goooodmorgon kära vänner. :)

jag är så lycklig just nu så ni anar inte!!!

för det första är det tisdag.. tisdag innebär att min älskade, bästaste vän Jenny kommer ner idag. hon flyger ner från Östersund ikväll för att fira valborg hos mig. (i år igen.) och jag älskar det!!!
vad kan vara bättre än ha sin bästa vän nära??

sen för det andra..
igår ringde Adde till vår blivande hyresvärd för att kolla upp lite grejer och då får vi veta, att nycklarna till vår lägenhet kan hämtas när som helst. VI HAR ALLTSÅ FÅTT NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN!!!! (eller ja, vi åkte inte dit och hämtade dom igår kväll, ska ändå ut dit idag...) men änd¨å.. förstår ni min lycka just nu??
detta innebär att Eve ska börja med vårt sovrum redan ikväll, och det betyder att allt är klart tills vi flyttar in i helgen!! åååh, så glad jag är!!!

jag längtar sååå till helgen, så ja kan få flytta in alla saker, med min fina pojke :)


vi började packa igår btw.. OMG vad det ser ut på vårt rum nu., hahaha. men, det röjs undan mer och mer saker. vi har tömt alla hyllor, lådor och skåp. Adde tog också hand om vitrinskåpet vilket känns as bra så behöver inte jag göra det (så rädd för att ha sönder något...)
vi ska forts packningen ikväll och dels köra ut lite lådor till lägenheten. (när man packar saker så blir det ännu mer fullt i rummet, kartongerna tar ju mer plats.) så vi får lite space till det sista.
ska nog ge mig på min garderob ikväll? haha, det kan gå precis hur som helst. hahaha

nej, nu ska ja käka lite frukost :)
ha en kanon start på dagen så hörs vi sen :)

So so happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0