TRASHY-?

Hellu.

lunch tid nu, och jag sitter här med min pasta sallad med VÄRLDENS godaste kyckling.. ja vet inte hur dom gör det, men kycklingen i den här pasta salladen är så sjukt jävla gid. ni anar inte alltså..
pressbyrån liksom.  haha

idag blir det inga outfit bilder tyvärr.. känner mig så fruktansvärt trashy idag så det finns inte. men som ja skrev innan, ja kände mig ju deppig och typ förstörd imorse så jag orkade inte ens bry mig..
men nu får ja lite ångest när ja sitter och kikar de sista avsnitten av Glamourama. dom är ju så jävla snygga! usch. jag önskar att jag också kunde leva livet dom lever..

jag har iaf 2 avnsitt kvar av serien (ledsamt..) men hör av mig snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0