TUESDAY

Godmorgon allesammans!!
hoppas ni sovit gott.. det har jag, men alldeles för lite. haha

sitter på jobbet nu, väntar på en klass 9or, men dom kommer inte?? försökt ringa läraren och skolan, men inget svar. har dom nationella prov så skulle jag inte bli förvånad, många 9or har haft det nu. men skulle bli lite arg om det är så också har ingen sagt något..
isf börjar liksom jag 12.. men men, ja sitter här och tjänar pengar ist då, :P haha

igår skulle jag ju som sagt färga håret.. vi var lite skeptiska då färgen inte ändrades alls på utväxten och as mycket på resten, men jag var inte så nervös, ja kände att "jaja, då får ja väl färga om det imorn" :P haha. men, när vi sköljt ur håret och torkat det, så vart det riktigt snyggt faktiskt. mer neutralt än min iskalla råblonda hårfärg, :P haha. den svarta slingan gick inte att göra så mycket åt, vi färgade den, men det hände inte så mycket. den blev typ mörkbrun bara. hahaa. men bättre än fläckig right? (bilder kommer längre ner...)

Idag kanske Ullis kommer förbi jobbet en sväng, skulle ju vara skoj. inte setts sen dom kom till borgvattnet där på påskveckan. :) sen efter jobbet ska jag nog gå på stan en sväng. ska kika på lite nya kläder inför fredag (vi ska ut några tjejer och fira Pauline som fyllt 20!!) och även kika på nya kläder inför valborg. =P
ska in på Panini och hälsa på dom som jobbar med, :) naajs.

saknar lite att jobba där. inte jobbet i sig, men ja saknar alla jag jobbade med. alla var verkligen as sköna och super snälla!! så det är lite tråkigt nu när man sitter själv, men är så nöjd med ett lugnt jobb! haha.

tänkte kika vidare nu lite på internet, :P
slänger in lite bilder på hur jag ser ut idag, :) så får vi höras senare.


as dålig bild, men såg inte det förrän ja lagt in bilderna. iaf, high heels today!!

lack leggins (känns som hur länge sen som helst...)

sotr vit t-shirt med tryck, och en svart kofta (kass bild ja vet...)

and my face... ser skit sur ut? hahaha

och nu, lite bilder på håret, ;)












hahaha, vad vore livet utan hemska cambilder? ;)

hörs senare darlings!!


Kommentarer
Postat av: janina

ska ni till eve och adde på valborg eller ska ni ut på stan?



håret blev jättefint förresten!

2010-04-20 @ 11:36:57
Postat av: pauline

fina hjärtat<3

2010-04-20 @ 18:27:11
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0