A-NEW-BEGINNING

Heejsan världen :)

var ett tag sedan jag var seriös med bloggandet, det har liksom varit rätt mycket på sista tiden..
men nu känns det som att jag börjar komma på rätt fot igen.

jag jobbar inte kvar på det skitställe jag jobbat på, vilket känns skönt.
även om jag saknar min älskade Pauline om dagarna, men jobbmässigt så känns det bra!
jag har börjat jobba på ett nytt ställe som känns så jäävla bra. jag trivs, jag har kul och allt känns ärligt. vilket är helt nytt inom arbete för mig. haha.
jag har nog äntligen kommit på vad jag kanske vill göra med mitt liv, med min framtid. mer om de en annan gång. men det känns bra!
jag har kommit underfund med att jag vill bli snygg. jag vill ändra min livstil. jag vill äta nyttigt, gott och bra, jag vill gå ner i vikt. få en snygg kropp! jag ska börja gå/springa i skogen här utanför. jag vill få en riiiiktigt snygg kropp!
jag ska satsa allt på mitt nya jobb, för jag trivs verkligen.
jag ska satsa på mina vänner. på alla som står mig nära. jag ska hitta på roliga saker och leva livet med mina vänner. jag ska se till att mina vänner vet att jag älskar dom!

vad känner ni? verkar jag lite peppad? jag känner mig fan as pepp :D
jag vill verkligen satsa på mig själv! =)


Nu ska jag faktiskt ta mig ett glas vin. det är tisdag, då dricker man vin. haha
och ja Robin, nu är jag elak som skriver detta. men du ska fan få ångest av att du inte sricker vin en tisdag ;) hahaha. (förlåt(A)haha)

vi hörs senare :)


Vänner =)
Vaaarför kunde inte sommaren vara längre, så man fick mer mysiga kvällar? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0