A-NEW-DAY

Goodkväll mina vänner.
hur få personer ni nu är som läser detta?

idag är det en riktigt seg dag. orkar inte göra mycket..
det vart sent inatt. inatt var en bra natt. memories säger jag bara, natten skapade minnen..

Ikväll blir det första och främst lite chillmys hos Eve och Adde. eller ja, förmodligen kanske någon cider eller så med ciggaretter och skitsnack? hahaha.
sen får vi se vart kvällen leder..

Idag har jag varit sjukt duktig :) först så hämtade mamma mig vid statoil och jag övningskörde hem. gick sjukt bra. sedan så gick jag och mamma en runda i spåret här ute med Nellie springandes runt :P
vi gick en riktigt bra stärcka, och skönt var det kan jag säga.
så nu ska jag seriöst försöka börja gå rundan så ofta jag kan. man vet ju liksom inte riktigt hur jag jobbar och när man kommer hem, eller hur slut man är.. men jag ska försöka, så gott jag kan!!


Jag bara måååste visa er en ny låt som jag ÄLSKAR. har det intresset delat med lite fler folk vet jag, haha. men ah, jag älskar den, den är underbart bra.
Eminem är en av mina favorit artister, har alltid varit, kommer alltid att vara.

anyways, vi hörs senare. nu ska ja kika lite tv innan vi ska åka :)


don't you just LOVE it??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0