ALMOST-TIME-TO-GO

Goodmorgon världen!

det blev ingen tidig morgon, och ingen löprunda som jag hade tänkt heller..
jag vaknade inte ens när Adde gick idag? det var riktigt skönt att faktiskt sova hela natten för en gångs skull. men nu har jag ont i hela kroppen. inte alls lika nice.. :/

idag blire lite jobb, jobbar till typ 3. sen så efter jobbet åker jag upp på gränby och möter upp mamma och emelie :) vi ska kika på lite grejer.. ingenting jag riktigt kan säga vad eftersom det är presenter.. :) hihi.

jag ska snart gå till bussen, borde iof sminka mig också... hm. haha.
sitter bara här och sjunger (skriker!) med till Eminems nya med Rihanna.. Love the way you lie. vilken underbar låt!!!

men nej, nu blir lite make up time.. sedan så beger jag mig mot bussen..
hoppas ni alla får en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0