AND-WE-ARRIVED-TO-D-DAY

Gooodmorgon, :)

jag är så taggad för ikväll så jag vet inte vart jag ska ta vägen. alltså, jag skulle helt ärligt utan problem kunna ta ett glas vin nu för att komma igång, (men nej jag skaaa inte göra det)
alltså jag hoppas verkligen såå mycket på den här kvällen, så det är sjuukt. det kommer bli så roligt!

jag hoppas verkligen att folk som ska med är lika taggade som jag., Pratade med Johanna nu på morgonen och hon är taggad, men dom möter vi inne på krogen, dom ska inte med på förfesten..
Robin får jag inte ens tag i, har typ inte fått på någon dag, så jag hoppas verkligen att han är taggad, det är ju för fan hans fest ;) hahaha.

sen helt ärligt så vet jag inte vad för folk som kommer. jag hoppas bara att det kommer många jag känner =P haha.

mamma och lillasyster kommer ut till mig idag. lite tid vi tjejor bara.. :) kommer bli mysigt.

ja juste, jag är Sambofri ;) hahaha. sambofritt här ute ända tills imorgon :P vem vet, efterfest hos mig sen gott folk? hahaha ;)
Adde är iväg med grabbarna från H5an och spelar golf. haha (Adde är caddy till Häggis eftersom han inte kan spela) sen skulle dom tydligen spela pool-volleyboll och sedan ha kräftskiva.
Ha så roligt GUBBAR :) hahahha.


nej, nu ska jag hoppa omkring här hemma till NRJ som dunkas högt ur tv'n :)
hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0