DAGENS

Godkväll säger man väl nu??

sorry att jag inte uppdaterat sedan jag kom hem.. men har suttit och letat jobb sen jag landade i lägenheten.. suck. har planer nu. eller ja, en plan som kan gå åt helvete.. men ah, nu tänker ja inte ta det här mer..

dagen var okej. iaf lunchen. sjukt mycket folk med det gick bra. eftermiddagen var väl sådär.. men jag överlevde. kan bara säga som så att jag hatar skitsnack!!!

Nu har jag fått till datorn lite, eller ja. den lugnade ner sig själv tror jag.. så jag har iaf fått in bilderna från Eves telefon.. så nu ska ni få se lite dagens outfit typ. ^^


"Biker-jeans"-legginsen

och den älskade randiga stora tröjan till ^^

och såhär såg jag ut... =P


Det var det det.. haha. sjukt tråkigt, men känns som en kul grej att börja med igen :)
nästa inlägg kommer med lite bilder från gårdagskvällen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ringa ..........:(

2010-08-09 @ 22:12:22
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Robin mrvox Sangheim

Men fan va du såg chillig ut :D

2010-08-09 @ 23:47:31
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0