DET-ÄR-TISDAG-:(

Hejsan..

idag har det varit en lång dag...
mamma, lillasyster, Alwa och Nellie kom hit. vi fikade, busade, hoppade i sängen, var ute och sprang och hade super mysigt.
efter det gick tiden sååå sakta..

det är fint här hemma nu, vilket känns skönt. nu äre bara tvätten kvar så blir allt bra. och tvätta ska jag göra imorgn.. kommer vara tungt, men aja. det ska ju göras.. =P


jag har suttit hemma själv hela dagen. Adde var hemma runt halv 9-9 typ. jag har haft lite små rökpauser med Ullis, men annars har jag varit ensam.. :/

det är tisdag, jag satt själv. kollade One Tree Hill i soffan, drack ett glas vin.
det är ju trots allt tisdag?

vad ledsamt det kändes.. jag saknar mina fina grannar.. (eller vad man nu ska kalla dom:/) vi hade det såå trevligt jämt. men nu är allt borta.
så, i min ensamhet, i sorg.. så blir det minst ett glas vin varje tisdag frånochmed nu.. bara för att.
varför ska man bryta traditionen?? sorgligt dock :(

jag ska nog sova.. imorgon blir det som sagt tvätta en massa, och söka en MASSA jobb..
måste försöka sova ut. blev inte mycket sömn inatt..
Adde var dålig, så jag låg ju på helspänn och vaknade så fort han vaknade..
hade desstom en hel del tankar som snurrade runt, så när ja vaknat tog det ett tag innan ja somnade igen. det är mycket som rullar runt i huvudet nu för tiden.. tungt.

vi hörs imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så duktig, då får man ta ett glass eller två ;)

2010-08-18 @ 15:47:06
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0