FEELING-LIKE-SHIT

Hejsan alla..

idag är en skit dag.. har knappt sovit inatt för att jag har hostat äckligt mycket. hostat torrt tills jag spytt och sedan somnat, vaknat, tokhostat och hållt på så hela natten.
sedan idag så har jag världens huvudvärk. mår skit illa och har bara ont. faan.

nej, så nu blire soffan/sängen för min del. inge vilt ikväll, inge liv alls helst.

Men tack Robin och Emelie för kvällen igår, trots att ingenting blev som det blev, så var det trevligt att ni iaf kom ut hit och hade en trevlig kväll med mys framför tvn. :)

nu blire vila, vila och vila. hörs kanske sen, men kanske inte. beror på hur jag mår.
Ha en bra kväll alla!


"Rockstar bilden" som den här är döpt till ;) gillar den faktiskt, trots hur jag ser ut =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0