FIN-BESÖK

Godmorgon vill jag skriva, eftersom det är första gången jag skriver idag :P

men jag vaknade idag, städade undan lite, sen så kom Carro, Robin och lilla Liam förbi och fikade :) Jag fick sitta och mysa med Liam jätte länge.. Han var så lugn hos mig, somnade om hela tiden, låg och snuttade på nappen och knep i mitt finger.
Älskade lilla Liam, jag är helt fast.. Min fina lilla gudson♥
Jag är så glad att Carro mindes (precis som jag gjorde) att vi alltid sagt, i alla år, att när vi får barn ska vi vara gudmor till varandras. Det finns ingenting som kan förstöra vänskapen mellan oss, och vi kommer alltid finnas där för varandra.

Här kommer lite bilder på den underbara lilla Liam :)
så visar ja er bilder från helgen sen :)














Slutligen med sin fina mamma :)

Jag älskar dig Carro. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0