KÄNNER-MIG-SJUKT-DUKTIG

Heejsan hoppsan. Godkväll? haha.

Ledsen att det inte blev något inlägg tidigare.. men jag har varit så sjuuukt duktig idag :)
efter jobbet så väntade jag på Pauline i en timme, sen när hon slutade satte vi oss ner (på resturangen) med ett varsit glas vitt vin och skrev schema för hela gänget. planerade, diskuterade och bara umgicks.
pratade om det mesta.
men så klart mest om våra elaka planer inför framtiden. haha. LOVE IT!!

sedan tog jag bussen hem, somnade till en sväng på soffan pga huvudvärk, men Adde väckte mig med mat och efter det piggnade jag till.
Har suttit med riiiktigt speedade fingrar på datorn och sökt en massa jobb. skrivit in mig på en massa sajter där man lägger upp en profil och sitt cv.
jag har legat i som faasiken med mitt jobb sökande.

så jag har faktiskt inte haft tid att blogga förrän nu . =P

Imorgon jobbar jag kväll (17.30 - 20.00) så imorgon blir det städa, diska och förhoppningsvis hinna tvätta lite :) sedan så ska jag och mammsen sticka iväg runt i Knivsta och söka massa jobb.
(TACK EVE som skrev ut en massa cvn till mig!!!)
så imorgon kommer bli en lång dag.. men jag hoppas det lönar sig snart :)


snart ska jag och Adde kolla på film. Scooby Doo 2 går på tv ^^ hahahha.
men vi hörs senare gullungar :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det går bra imorgon ;) <3

2010-08-10 @ 21:25:38
URL: http://mlauridsen.blogg.se/
Postat av: Robin mrvox Sangheim

Kolla åt mig också! :D

2010-08-10 @ 21:37:28
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0