NIGHTY-NIGHT

Ska typ sova.. seg dag..

Jag, Eve, Adde och Adde drog till Stinsen och drev runt för att komma iväg någon annanstans än Uppsala.. fikade, fönstershoppade (fast killarna lät inte in oss i varken kläd eller sko butiker...) och allmänt bara strosade runt..
drog hem till oss och skulle fixa lite..
Då kom Håkan och Jocke med första flytt-lasset in i nya lägenheten.. (Robin och Emelies gamla)

vi skickade iväg grabbarna att hjälpa dom, så färgade vi massa hår :)
först Eves mörkt, sedan mitt rött, sedan ljusa slingor i Eves :) det vart tok nice, ska visa bilder om ja lyckas få några bra imorgon, ;)

under tiden vi gjorde det fixade även grabbarna mat. grillat med potatisgratäng. mums!

sedan for vi till Eve och Adde för att se på film.. kom hem för en stund sen och gick upp och hälsade på hos Ullis och Håkan :)
nu har jag borstat tänderna och är snart färdig för sängen. är väl i stortsett bara kläderna som ska av :P

Vi hörs imorgon innan jobbet, :) och hoppas ni alla haft en bra helg. det har jag. UNDERBAR!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0