SOVMOOORGON

Hejsan hoppsan mitt i natten..

känns som att det var sjuukt länge sedan jag var uppe, uppe såhär sent.. har varit vaken såhär sent de senaste nätterna, men legat i sängen och sånära på död man kan vara. haha (dålig sömn ett tag nu) men nu är jag vaken, uppe och det känns okej. jobbar kväll imorgon så jag ska sova uut!

vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara för att skriva något ^^ haha. är lite uttråkad. men inte ett dugg trött.. tråkigt nog är det sjuukt dött på internet nu.. msn och mobil för den delen med..
sugen på att gå ut en sväng, men finns inte många som vill (är vakna) för att vara telefonsällskap nu heller. tråååkigt.

2½ men går på tv. det är ju iaf alltid underhållande. efter det är det How i met you're mother. också ALLTID underhållande. så jag får roa mig med det..

kanske skriver mer, kanske inte.. får se hur natten tar sig.
annars, sov gott!


gammal bild, men som ja på något sätt alltid gillat :P


Kommentarer
Postat av: Death

Jag e vaken ;)

2010-08-11 @ 01:08:43
Postat av: King

jag med;)

2010-08-11 @ 05:44:29
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0