SVULL-KVÄLL

Godafton gott folk..

sitter här hemma, glor på grabbarna som spelar tvspel som tokar :P vi har just ätit en god middag i form av spagetti och köttfärssås :) kanon!
nu väntar jag på att Ullis ska komma hem så jag får röksällskap :) niice.

egentligen var tanken att vi skulle glo på film ikväll, men grabbarna här verkar vara så inne i spelet, och inte vilja sluta, så jag drar nog på mig hörlurarna och sätter igång en tjejfilm ist :) passa på när dom ändå lirar.. haha.
har köpt in lite gott saker idag, nacho chips och cheddar- &gucamole- dipp.
men jag har det bästa.
en stor fin Ben & Jerrys glass i frysen. ååh vad gott det ska bli att få mumsa i sig den :)




Jag får se om jag bloggar mer ikväll.. om jag har tid och ork.
ha en bra kväll allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar Ben & Jerrys, speciellt cookie dou

2010-08-27 @ 11:30:09
URL: http://gerhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0