2010

hejsan hoppsan alla söta människor =)

nu har det gått ett helt år. 2010 är över om några timmar.. de känns galet. detta år har gått sjukt fort. och det har hänt riktigt mycket.. bra och dåliga saker.

*jag fyllde 20 år och fick äntligen gå på systemet.
*vi firade en kanon påsk uppe i BGV, en vecka av härligt skoter åkande.
*jag hann flytta hemifrån och ihop med Adde.
*jag hann även flytta hem igen..
*vi festade en massa ute i långhundra med våra vänner.
*vi drack vin varje tisdag hela sommaren.
*jag hann med att jobba på 4 olika jobb detta år
*jag har lärt känna massa nytt folk
*jag har fått en ide vad jag vill göra med mitt liv.

ja, som sagt, det har hänt mycket. det bästa var nog när jag och Adde fick lägenheten. det var en dröm. så fint läge, så fin lägenhet, så bra grannar, och ah. allt var super.
det värsta detta år var att det tog slut mellan mig och Adde..
men, vi är vänner och det klarar vi bra. men det är klart, 5 års förhållande.. det sitter i..



Ha ett bra nyår allesammans.
mitt är fortf oklart. ja vet att ja börjar hos Emelie, sen L-100 , sen får vi se vart vinden bär oss ^^
festa lugnt, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0