END-OF-WEEK

Godmorgon världen, :)

sitter här i min mysiga llilla soffhörna på rummet och spelar musik och taggar till för livet, :) haha!
(jag ska btw fota och visa er mitt rum nu,)

jag ska snart iväg och jobba idag igen.. orkar egentligen inte det idag, men vad gör man inte, :P
igår var det en "vanlig" kväll på jobbet.. as lite folk, sjukt lite att göra.. sen så smäller det till och blir fullt. men de var bra, för då gick sista timmen fort..

idag ska jag iväg och jobba nu vid 4.. sen ska jag (förhoppningsvis, om jag hinner) åka till Alsike och träffa Matilda som är och kollar innebandy där :)

men, nu ska jag sminka mig.. klä på mig.. hoppas att mamma hinner hem så man slipper gå i denna blåst... hahaha. men vi hörs ikväll när jag kommer hem, då ska ja försöka fixa min header  :)

ha en bra söndag, och fjärde advent allesammans, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0