JULAFTON-2010

God afton och god jul kära vänner, :)

hoppas att alla haft en bra julafton, haft det mysigt och bra vart man nu varit. :)
jag har haft en kanon dag faktiskt!

morgon började mysigt vid julgranen med varm choklad. :)
sedan åt vi frukost hela familjen, sen duschade vi och fixade oss.
sen hade vi en liten julklapps utdelning bara vi i familjen. :)
då fick jag, ett pyjamas sett, hur mysigt och skönt som helst. gulligt med :) jag fick smycken, en parfym, underkläder, hudgrejer och lite sånt :)

sen gjorde vi oss klara och åkte ut till (någonstans utanför) norrtälje till min kusin Malin :) där var hon, moster och Ove. vi åt maaaaassa god mat, drack gott vin (inte alla då såklart), åt massa gott godis.
sen spelade vi TP och hade HUR kul som helst. det slutade med att jag, mamma och Janne vart årets TP mästare :P haha.
sen så kom tomten (i form av min moster) och vi hade mer julklappsutdelning :)
då fick jag en as snygg nit-klocka och högtalare till min dator :) så nu satan ska det börja poppas här hemma ;)

sen så åt vi mer godis, drack mer vin, spelade ett spel som hette Alias.
hur kul som helst. stressigt, panik framkallande, as roligt och verkligen hur bra som helst. haha.
man ska vara i lag och förklara massa ord och grejer. sjukt kul! haha.

nu är vi äntligen hemma, jag bytte om till min pyjamas som ja fick imorse.
nu sitter jag bara i min soffa och myser med mig själv. haha. deprimerande faktiskt..



trots att jag har haft en underbar dag med familjen, så känner jag mig ensam..
första julen på 5 år som jag firar singel..
och även om ja på vissa sätt klarat av detta redan, så är julen jobbig.. då vill man liksom ändå vara med den personen man älskar, den personen man har i sitt liv jämt och den personen som älskar en lika mycket tillbaka.. (jag säger inte att det inte är så med familjen.. men ni kanske förstår?)
och ja, det vart lite tungt.. det ska jag erkänna.

men, det finns inte så mycket jag kan göra. jag måste klara av detta i helhet, och alltså även julen. men ja, det var jobbigt, det är jobbigt.. men, jag ska vara stark..



nu funderar jag starkt på att sova. är helt slut efter all mat. blir hård bantning nu alltså.. men jag är SÅ glad att jag inte är i BGV över julen.. då går man seriöst upp 20 kilo!!! hahaha.

men, som sagt. hoppas ni alla har haft en bra jul :)
imorgon ska jag visa er vad jag fått :)

puss och godnatt alla små tomtenissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0