JULHANDEL

Godmorgon allesammans.

egentligen skulle jag börja jobba typ nu.. men ja fick vara ledig på förmiddagen så ja kunde handla julklappar. nog för att ja inte har så mkt pengar att handla för, men ja har å andra sidan inte så många klappar att handla. haha.

så, jag och Eve ska åka in till gränby.,
och förmodligen kommer halva uppsala göra samma sak. det komme rnog vara SJUKT med folk idag eftersom de flesta löner kommer idag.. så alla ska väl handla julmat och klappar. haha.

jag vet iaf att jag ska äta frukost där. haha. jag är faktiskt sjukt hungrig nu.. förutom hos Fia häromkvällen har jag inte kännt mig hungrig på en vecka typ.. men både hos Fia och nu är jag sjukt hungrig. så ja kanske är på bättringsvägen? vi får hoppas de!!

nu ska jag iaf ¨åka, Eve är här nu :)
ha en bra dag allesammans så hörs vi under dagen, :)


Eve och jag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0