SNART-ÄR-JAG-BACK-ON-TRACK

Godafton kära ni där ute i denna kalla värld!
-för visst faaan är de kallt ute?:P

har fortf bara mamma och jannes dator, som är helt cp på knapparna.
tar seriöst timmar att skriva ett inlägg..
MEN, idag lämnades min dator in till en kille, den vart klar ikväll eller imorgon, men jag får den på fredag tror jag. :)
kommer bli sååå nice att kunna börja om med min dator, :)
jag ska fixa mig en ny header, börja bloggen på nytt. och ja , kunna vara mer social. ahaha.

just nu sitter bara jag och diskuterar med folk på msn.. men alla är tråkiga. haha.
eller ja....
jag och Eve kollar spa erbjudanden. haha.
vi ska åka något efter jul tillsammans, själva, ist för att köpa julklappar, :)
så nu sitter vi och letar, drömmer oss bort och vill helst åka nu på en gång. hahaha.

har dessutom beställt min jul-klänning idag. den kom in i min storlek så ja beställde den!
hoppas verkligen att den sitter snyggt och bra med. ääälskar den! (det blev den första om ni minns?)

nej, nu ska jag kolla top model tror jag. spännande!!! :)
hörs sen gullungar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter bra! Klänningen är tokfiin hoppas den passar bra. Puss <3

2010-12-16 @ 21:26:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0